|
IRM
8660 is onderweg als intercity van Heerlen naar Haarlem, ter hoogte van
Nuth.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
Kort
daarna passeerde de 6510 Nuth met een werktrein uit Beek-Elsloo (alwaar
sporen vernieuwd werden) richting Sittard.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
Plan V
965 nadert Nuth, onderweg als stoptrein van Heerlen naar Sittard.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
'Extra'
intercity uit Heerlen (de intercity's tussen Haarlem en Maastricht reden
i.v.m. werkzaamheden niet tussen Sittard en Maastricht, maar reden extra
tussen Sittard en Heerlen) naar Haarlem, met als tractie loc 1852, nabij
Nuth.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
De 1834
trekt zijn intercity naar Heerlen door Nuth.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
En een
half uurtje later volgde de 1750 met de volgende intercity naar
Heerlen...
Datum: 23 oktober 2004 |
|
...
welke niet veel later geduwd terugkwam, op weg naar Haarlem.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
Met 3
uur vertraging kwam de volle, omgeleide kalktrein uit België dan
eindelijk door Nuth. Aan de 2558 en 6518 de eer om deze trein te
bespannen.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
Na (voor
niks...) gewacht te hebben voor een rood sein vertrok de trein weer
richting Sittard, waarbij dit plaatje gemaakt kon worden.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
In
Sittard is de 2558 meteen voor de lege (en ook omgeleide) dolimetrein
naar België, via Heerlen-Maastricht, gezet. Nuth.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
Plan V
889 als sneltrein naar Maastricht Randwyck, nadert station Meerssen.
Datum: 23 oktober 2004 |
|
In
Meerssen werd nog eenmaal de 2558 met de dolimetrein opgewacht. Deze was
in Heerlen omgelopen om de reis richting België via Maastricht te
vervolgen.
Datum: 23 oktober 2004 |