Foto's week 43, 2004

IRM 8660 is onderweg als intercity van Heerlen naar Haarlem, ter hoogte van Nuth.

Datum: 23 oktober 2004

Kort daarna passeerde de 6510 Nuth met een werktrein uit Beek-Elsloo (alwaar sporen vernieuwd werden) richting Sittard.

Datum: 23 oktober 2004

Plan V 965 nadert Nuth, onderweg als stoptrein van Heerlen naar Sittard.

Datum: 23 oktober 2004

'Extra' intercity uit Heerlen (de intercity's tussen Haarlem en Maastricht reden i.v.m. werkzaamheden niet tussen Sittard en Maastricht, maar reden extra tussen Sittard en Heerlen) naar Haarlem, met als tractie loc 1852, nabij Nuth. 

Datum: 23 oktober 2004

De 1834 trekt zijn intercity naar Heerlen door Nuth. 

Datum: 23 oktober 2004

En een half uurtje later volgde de 1750 met de volgende intercity naar Heerlen...

Datum: 23 oktober 2004

... welke niet veel later geduwd terugkwam, op weg naar Haarlem. 

Datum: 23 oktober 2004

Met 3 uur vertraging kwam de volle, omgeleide kalktrein uit België dan eindelijk door Nuth. Aan de 2558 en 6518 de eer om deze trein te bespannen. 

Datum: 23 oktober 2004

Na (voor niks...) gewacht te hebben voor een rood sein vertrok de trein weer richting Sittard, waarbij dit plaatje gemaakt kon worden.

Datum: 23 oktober 2004

In Sittard is de 2558 meteen voor de lege (en ook omgeleide) dolimetrein naar België, via Heerlen-Maastricht, gezet. Nuth. 

Datum: 23 oktober 2004

Plan V 889 als sneltrein naar Maastricht Randwyck, nadert station Meerssen.

Datum: 23 oktober 2004

In Meerssen werd nog eenmaal de 2558 met de dolimetrein opgewacht. Deze was in Heerlen omgelopen om de reis richting België via Maastricht te vervolgen.

Datum: 23 oktober 2004