Foto's week 39, 2002

Plan V's 866 en 888 zijn net uit Geldermalsen vertrokken, en rijden nu de Westelijke Betuwelijn op, richting Dordrecht. 

Datum: 28 september 2002

Als onderdeel van de 'Limburg-tour' van de Werkgroep 1501, reed als verrassing ook de Belgische meerspanningsloc 1501 mee. De Nederlandse 1501 voorop met daarachter de Belgische 1501, bij doorkomst ter hoogte van Geldermalsen aansluiting.

Datum: 28 september 2002

In 's-Hertogenbosch was de Nederlandse 1501 achterop de trein gezet, en trok de Belgische 1501 de trein van 's-Hertogenbosch tot Sittard. Hier bij binnenkomst in Weert.

Datum: 28 september 2002

Nog een plaatje van de Belgische 1501 in de mist in Weert. 

Datum: 28 september 2002

Ook reed de zogenaamde 'Teutenexpres'. Deze werd gereden met 'gewoon' Belgisch materieel (AR41) tussen Neerpelt (B) en Weert, via Budel. Hier staan de Belgische dieselstellen 4119 en 4104 naast een Nederlandse Plan V die door de mist de weg naar Eindhoven zoekt, bij vertrek uit Weert. 

Datum: 28 september 2002

De NMBS 4119 en 4104 banen zich een weg door de mist richting Neerpelt (B), nabij Budel.

Datum: 28 september 2002

Een uurtje later, wanneer stellen weer terugkomen, was de mist ook opgetrokken, en kon er zowaar een zonplaatje gemaakt worden van deze stelletjes nabij Budel.

Datum: 28 september 2002

Een van de eerste 1600-locs met Railion-bestickering: de 1612 komt met een kalktrein naar Beverwijk door Hedel.

Datum: 28 september 2002