|
Plan
V's 866 en 888 zijn net uit Geldermalsen vertrokken, en rijden nu de
Westelijke Betuwelijn op, richting Dordrecht.
Datum: 28 september
2002 |
|
Als
onderdeel van de 'Limburg-tour' van de Werkgroep 1501, reed als
verrassing ook de Belgische meerspanningsloc 1501 mee. De Nederlandse
1501 voorop met daarachter de Belgische 1501, bij doorkomst ter hoogte
van Geldermalsen aansluiting.
Datum: 28 september
2002 |
|
In
's-Hertogenbosch was de Nederlandse 1501 achterop de trein gezet, en
trok de Belgische 1501 de trein van 's-Hertogenbosch tot Sittard. Hier
bij binnenkomst in Weert.
Datum: 28 september
2002 |
|
Nog een
plaatje van de Belgische 1501 in de mist in Weert.
Datum: 28 september
2002 |
|
Ook reed
de zogenaamde 'Teutenexpres'. Deze werd gereden met 'gewoon' Belgisch
materieel (AR41) tussen Neerpelt (B) en Weert, via Budel. Hier staan de
Belgische dieselstellen 4119 en 4104 naast een Nederlandse Plan V die
door de mist de weg naar Eindhoven zoekt, bij vertrek uit Weert.
Datum: 28 september
2002 |
|
De NMBS
4119 en 4104 banen zich een weg door de mist richting Neerpelt (B),
nabij Budel.
Datum: 28 september
2002 |
|
Een
uurtje later, wanneer stellen weer terugkomen, was de mist ook
opgetrokken, en kon er zowaar een zonplaatje gemaakt worden van deze
stelletjes nabij Budel.
Datum: 28 september
2002 |
|
Een van
de eerste 1600-locs met Railion-bestickering: de 1612 komt met een
kalktrein naar Beverwijk door Hedel.
Datum: 28 september
2002 |